RAJA SA îmbunătățește comunicarea cu clienții prin serviciul online: Contul meu RAJA

Sediul SC RAJA SA. FOTO Adrian Boioglu
Sediul SC RAJA SA. FOTO Adrian Boioglu

Pe lângă misiunile principale de a aduce apă de calitate la robinetele tuturor utilizatorilor și de a asigura servicii de canalizare eficiente, o preocupare constantă a societății RAJA SA a fost și menținerea unui punct stabil de comunicare cu clienții săi pentru a satisface nevoile și dorințele acestora. De aceea, în timp s-au implementat diferite soluții care să îmbunătățească accesibilitatea utilizatorilor la informații de interes public sau care privesc relația contractuală cu compania de apă.

Pachetul Cont Client este accesibil non-stop și este sigur și ușor de utilizat prin platforma on-line Contul meu RAJA (accesibil de pe orice desktop) sau prin aplicația de mobil MyRAJA, pentru utilizatorii de smartphone sau tabletă, (care se poate descărca din App Store sau din Google Play). Acesta facilitează accesul abonaților la contul de client și la serviciile utilizate având acces rapid și sigur la informațiile din conturile proprii.

Serviciile oferite prin contul de client sunt:

  • informații despre factură, imediat ce aceasta a fost emisă;
  • achitarea online a facturii, cu o singură apăsare de buton și cu posibilitatea salvării datelor cardului bancar, pentru plăți mai rapide;
  • vizualizarea facturilor emise și a plăților efectuate în ultimele 12 luni;
  • înregistrarea indexului contorului de apă, prin autocitire;
  • transmiterea sesizărilor sau solicitarea diferitelor informații referitoare la serviciile societății;
  • modificarea datelor de contact (email, telefon);
  • transparență, comoditate și securitate în realizarea tranzacțiilor.

Contul poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica, pe platformă sau prin aplicația de mobil, doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.

Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A.

Astfel, clienții societății pot accesa toate informațiile de care au nevoie, în timp real și oriunde există o conexiune la internet. În acest fel salvează timp, dețin controlul, sunt permanent informați.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația ILnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe ILnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*