Un grup de elevi ai Școlii Profesionale Bordușani din județul Ialomița, cu rezultate foarte bune la olimpiade și concursuri școlare, a efectuat o vizită de informare în portul Militar Constanța, marți, 5 iulie.
Cu acest prilej, elevii au avut ocazia să viziteze fregata „Regele Ferdinand”, Divizionul 175 Nave Scafandri de Luptă „Comandor Constantin Scarlat”, precum și Divizionul 176 Nave Scafandri de Mare Adâncime.
După această experiență inedită, o parte dintre elevii ialomițeni și-au exprimat dorința de deveni marinari și de a intra în marea familie a Forțelor Navale Române.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația ILnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe ILnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Un incendiu izbucnit în comuna ialomițeană Valea Măcrișului a dat bătăi de cap pompierilor militari. Focul a izbucnit după ora 15.30 a zilei de vineri, 3 ianuarie. Apelul de la numărul de urgență 112 a […]
Un accident mortal de circulație s-a petrecut duminică seară, în jurul orei 19.00, pe DN 2A, între localitățile Ciochina și Orboești. Potrivit polițiștilor ialomițeni, din primele verificări efectuate la fața locului a reieșit că în […]
Administrația Județeană a Finanțelor Publice Ialomița a înregistrat în luna mai a acestui an colectarea unei sume de 109,72 milioane lei. Această sumă reprezintă o creștere de 12,22 milioane de lei în comparație cu aceeași […]
Be the first to comment