Circulația pe A2 București – Constanța, între localitățile Nicolae Bălcescu și Fetești, se desfășoară în condiții de lapoviță, iar carosabilul este umed
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe A2 București-Constanța: între localitățile Nicolae Bălcescu și Fetești, tronson kilometric 50-144, se circulă în condiții de lapoviță, carosabilul fiind umed, se acționează preventiv cu utilaje. De asemenea, la fața locului sunt prezente echipaje de poliție în patrulare, care monitorizează situația.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația ILnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe ILnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Administrația Județeană a Finanțelor Publice Ialomița reamintește contribuabililor înregistrați în scop de TVA care utilizează ca perioadă fiscală trimestrul și care au efectuat o achiziție intracomunitară taxabilă în România, fiind astfel obligați să își modifice […]
Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Slobozia au fost sesizați în data de 19 noiembrie, cu privire la faptul un bărbat de 55 de ani, din comuna Perieți ar fi fost agresat fizic de fratele său. […]
În zilele de 17 și 18 octombrie, poliţiştii Compartimentului de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii au derulat activități cu caracter educativ-preventiv la două unități de invățământ din județul Ialomița. În acest context, elevii Liceului Pedagogic […]
Be the first to comment