Administrația Județeană Finanțelor Publice Ialomița, prin structurile sale fiscal-teritoriale, a rambursat în perioada ianuarie – octombrie 2023, conform selecției naționale, T.V.A. în valoare de 78,8 milioane de lei.
Totodată, au fost efectuate autocompensări din T.V.A.-ul de rambursat în valoare de peste 36,79 milioane lei.
Raportat pe fiecare subunitate teritoriala, volumul restituirilor efective de T.V.A. din perioada ianuarie – octombrie 2023, se prezintă astfel:
– Activitatea de colectare persoane juridice și fizice Slobozia – 32,82 milioane lei;
– Serviciul Fiscal Municipal Urziceni 14,78 milioane lei;
– Serviciul Fiscal Municipal Fetești – 8,61 milioane lei;
– Biroul de administrare a Contribuabililor Mijlocii Ialomița – 22,59 milioane lei .
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația ILnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe ILnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Poliţiştii rutieri ialomițeni au desfășurat luni, 10 octombrie, în intervalul orar 06.00 – 10.00, activități de verificare în trafic a autovehiculelor de transport persoane, cu precădere în zonele cu risc rutier ridicat. Potrivit IPJ Ialomița, […]
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Ialomița informează contribuabilii, persoane impozabile care sunt înregistrate în România pentru utilizarea unuia dintre regimurile speciale prevăzute la art.314, 315 sau 315 din Codul fiscal, că trebuie să depună, prin […]
Interacțiunea cu utilizatorul serviciilor de alimentare cu apă și/sau de canalizare este extrem de importantă pentru RAJA S.A. De aceea, serviciul de Call Center pus la dispoziția acestora, vine în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale […]
Be the first to comment